Strona główna  |   Kontakt   |   Dyrektor   |   Wicedyrektor   |   Sekretariat    
  




Szkoła Podstawowa nr 8

   klasa     imię i nazwisko wychowawcy     sala  
 oddział przedszkolny   mgr Justyna Kochańska
G 14
 1a integracyjna   mgr Beata Klimczak, mgr Barbara Adamczyk
G 19
 1b   mgr Małgorzata Pierzynka
G 5
 1c    mgr Małgorzata Celadyn
G 3
 1d  mgr Iwona Molikiewicz
G 1
 2a    mgr Teresa Wojas
G 4
 3a integracyjna   mgr Bożena Kęska - Balaž, mgr Wioleta Bączek
G 13
 3b integracyjna  mgr Beata Wrońska-Babecka, mgr Beata Niemczyk
G 21
 3c    mgr Małgorzata Fortuna
G 2
 3d   mgr Bożena Buzdygan
G 6
 3e   mgr Elżbieta Deszcz
G 15
 4a    mgr Renata Nowakowska - Kawala
 4b   mgr Katarzyna Trębacz
 4c   mgr Agata Mazur
 4d   mgr Agnieszka Głogowska
 5a integracyjna   mgr Magdalena Jaroń
 5b   mgr Edyta Poręba
 5c    mgr Piotr Szybalski
 6a integracyjna   mgr Iwona Jakóbik
 6b   mgr Paulina Wyrębak
 6c   mgr Beata Ubik
 6d   mgr Małgorzata Zimny
 7a integracyjna   mgr Magdalena Rasiej
 7b   mgr Agnieszka Czaplińska
 7c   mgr inż. Zofia Wątor

  • Regulamin uczestnictwa na zajęciach na pływalni w roku szkolnym 2017/18 do pobrania TUTAJ
  • Regulamin Samorządu Uczniowskiego SP nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini do pobrania TUTAJ


  • Ordynacja wyborcza do Samorządu Uczniowskiego SP nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini do pobrania TUTAJ


  • Każdego roku w Unii Europejskiej ok. 500 000 umiera na skutek nagłego zatrzymania krążenia. Współczynnik przeżywalności można byłoby zwiększyć 2-3 krotnie dzięki zastosowaniu tzw. resuscytacji krążeniowo-oddechowej (nazywanej popularnie masażem serca i sztucznym oddychaniem). Niestety, obecnie pierwszej pomocy udziela się w przypadku 1 na 5 nagłych zatrzymań krą1żenia. Dlaczego? Podstawowym problemem jest brak wiedzy w społeczeństwie na temat prawidłowego udzielania pierwszej pomocy.
    O tym, że jest to wiedza przydatna, nie trzeba nikogo przekonywać. Wystarczy wyobrazić sobie, że w twojej obecności ktoś z najbliższej rodziny doznaje zatrzymania akcji serca. Aby zdobyć niezbędne umiejętności, najlepiej wziąć udział w specjalnym kursie pierwszej pomocy. Nie każdy jednak ma na to czas i możliwości, ponadto wiedza zdobyta w wyniku kursu po jakimś czasie jest zapominana.
    Stąd dobrym rozwiązaniem jest nauczenie się zasad pierwszej pomocy dzięki edukacyjnej grze internetowej. Przykładem może być gra "pierwsza pomoc", dostępna na stronie:

    Gra edukacyjna pierwsza pomoc BLS / AED

    Gra jest oparta na rekomendacjach Europejskiej Rady Resuscytacji w zakresie prawidłowego udzielania pierwszej pomocy w sytuacji nagłego zatrzymania krążenia. Gracz dzięki serii prostych ćwiczeń może prześedzić krok po kroku, w jaki sposób prawidłowo ocenić stan poszkodowanego i udzielić mu pierwszej pomocy, wykonując uciśnięcia klatki piersiowej, oddechy ratownicze oraz używając automatycznego defibrylatora (AED)

Archiwum osiągnięć uczniów