Strona główna  |   Kontakt   |   Dyrektor   |   Wicedyrektor   |   Sekretariat    
  




Szkoła Podstawowa nr 8

   klasa     imię i nazwisko wychowawcy     sala  
 1a integracyjna   mgr Beata Nowak, mgr Beata Niemczyk
G 21
 1b   mgr Beata Wrońska-Babecka
G 13
 1c    mgr Małgorzata Fortuna
G 2
 1d  mgr Elżbieta Deszcz
G 15
 2a integracyjna   mgr Beata Klimczak, mgr Barbara Adamczyk
G 19
 2b   mgr Małgorzata Pierzynka
G 5
 2c    mgr Małgorzata Celadyn
G 3
 2d  mgr Iwona Molikiewicz
G 1
 3a    mgr Teresa Wojas, mgr Monika Kopeć - Nowak
G 4
 4a    mgr Bożena Feluś
 4b   mgr Irena Sołtys
 4c   mgr Gabriela Dolińska
 4d   mgr Bożena Buzdygan
 4e   mgr Monika Kwartnik
 5a   mgr Renata Nowakowska - Kawala
 5b   mgr Katarzyna Trębacz
 5c   mgr Sylwia Deja
 5d   mgr Agnieszka Głogowska
 6a integracyjna   mgr Magdalena Jaroń
 6b   mgr Edyta Poręba
 6c   mgr Piotr Szybalski
 7a integracyjna   mgr Bożena Bednarczyk
 7b   mgr Paulina Wyrębak
 7c   mgr Beata Ubik
 7d   mgr Małgorzata Zimny
 8a integracyjna   mgr Magdalena Rasiej
 8b   mgr Agnieszka Czaplińska
 8c   mgr inż. Zofia Wątor

  • Regulamin uczestnictwa na zajęciach na pływalni w roku szkolnym 2017/18 do pobrania TUTAJ
  • Regulamin Samorządu Uczniowskiego SP nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini do pobrania TUTAJ


  • Ordynacja wyborcza do Samorządu Uczniowskiego SP nr 8 im. Jana Pawła II w Trzebini do pobrania TUTAJ


  • Każdego roku w Unii Europejskiej ok. 500 000 umiera na skutek nagłego zatrzymania krążenia. Współczynnik przeżywalności można byłoby zwiększyć 2-3 krotnie dzięki zastosowaniu tzw. resuscytacji krążeniowo-oddechowej (nazywanej popularnie masażem serca i sztucznym oddychaniem). Niestety, obecnie pierwszej pomocy udziela się w przypadku 1 na 5 nagłych zatrzymań krą1żenia. Dlaczego? Podstawowym problemem jest brak wiedzy w społeczeństwie na temat prawidłowego udzielania pierwszej pomocy.
    O tym, że jest to wiedza przydatna, nie trzeba nikogo przekonywać. Wystarczy wyobrazić sobie, że w twojej obecności ktoś z najbliższej rodziny doznaje zatrzymania akcji serca. Aby zdobyć niezbędne umiejętności, najlepiej wziąć udział w specjalnym kursie pierwszej pomocy. Nie każdy jednak ma na to czas i możliwości, ponadto wiedza zdobyta w wyniku kursu po jakimś czasie jest zapominana.
    Stąd dobrym rozwiązaniem jest nauczenie się zasad pierwszej pomocy dzięki edukacyjnej grze internetowej. Przykładem może być gra "pierwsza pomoc", dostępna na stronie:

    Gra edukacyjna pierwsza pomoc BLS / AED

    Gra jest oparta na rekomendacjach Europejskiej Rady Resuscytacji w zakresie prawidłowego udzielania pierwszej pomocy w sytuacji nagłego zatrzymania krążenia. Gracz dzięki serii prostych ćwiczeń może prześedzić krok po kroku, w jaki sposób prawidłowo ocenić stan poszkodowanego i udzielić mu pierwszej pomocy, wykonując uciśnięcia klatki piersiowej, oddechy ratownicze oraz używając automatycznego defibrylatora (AED)

Archiwum osiągnięć uczniów