KLASY GIMNAZJUM w SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8

Co tam na języku polskim?

A tam... Uniwersum Marvela Sapkowskiego.

1. Na dużej kartce rysujemy daną postać.
Na rysunku ma dominować jedna barwa – pod spodem proszę wytłumaczyć, dlaczego kolor ten pasuje do postaci.
Obok małą postać z Marvela + dlaczego ona pasuje.
2. Wokół niej strzałki odnoszące się do minimum 5 elementów wyglądu, z porównaniami, np.:
Ma włosy splecione w warkocz jak w wielkanocnej chałce.
3. Wybieramy kształt charakterystyczny dla osoby (nie tylko figury, mogą być np. kształty kropli wody, liści itp.).
PROSZĘ POTEM WYTŁUMACZYĆ, DLACZEGO TAKI KSZTAŁT!

4. Obok postaci wycięte wybrane kształty w różnych kolorach:

  • BIAŁY – supermoc, mocne strony.
  • CZARNY – słabe strony, pięty achillesowe.
  • CZERWONYgranica możliwości danej postaci, w końcu skądś wziął się tytuł.
  • ZIELONY – motto życiowe danej postaci (może być wymyślone przez Was, może być cytat z lektury, może być jakieś powiedzenie, sentencja itd.).
  • ŻÓŁTY – prawdziwa ziemska miejscowość, z którą może być dana postać związana + WYŁUMACZENIE.
  • NIEBIESKI – prawdziwe logo jakiejś firmy + WYTŁUMACZENIE.

ZDJĘCIA